18 octombrie 2008

Nu cititi acest post. E un atac dur impotriva lui Nichita exact ca atacul haitei de caini din Tatarasi

Cei care il sustin pe primarul Nichita si pe smecherii care conduc Salubris ar fi bine sa nu citeasca acest post. O spun din capul locului: va fi un atac dur impotriva acestor omuleti, exact ca atacul de joi al haitei de caini din Tatarasi asupra tinerei de 20 de ani.
Daca nu stiti ce s-a intamplat, cititi mai intai aici ca sa putem apoi vorbi pe indelete despre incompetenta unor domni care ne trimit la spital pentru tratament antirabic.
Primaria face imprumuturi masive, se chinuie cu proiecte de tot felul, face sarbatori grandioase (de ce doar 11 zile dom' primar?), dar uita ca mai trebuie sa ne si protejeze. Nu de hotii de buzunare din mijloacele RATP sau de facturile usturatoare la intretinere, ci de bietii caini vagabonzi.
Municipalitatea n-are solutii pentru o problema grava. Dar daca stabii primariei ar fi vrut cu adevarat, ar fi rezolvat-o de multa vreme. E drept ca iubitorii de animale sar ca arsi in cazul unei solutii radicale, dar pasivitatea primariei in chestiunea coltilor ascutiti demonstreaza ca granita dintre bunul-simt si nesimtire e ca firul invizibil de pe capetele unor domni care n-au nevoie de frizer.

Daca ar avea forta necesara (eu ii doresc sa aiba!), tanara cu pricina ar trebui sa dea in judecata primaria si sa ceara daune usturatoare de la prietenii patrupedelor care se cred eterni in niste functii trecatoare.
Pana atunci, vagabonzii care stau in patru labe pot schelalai in continuare. Si se pot inmulti linistiti, sub botezul unor autoritati incapabile sa treaca la fapte. Pentru ca unora nu le pasa decat de burdusirea propriului buzunar, in care deja nu mai incap banii!
Nu ne ramane decat sa ne imprietenim cu patrupedele fioroase, astfel incat in drumul dintre slujba si blocuri sa devenim dresorii perfecti. Oare pana cand vom accepta incompetenta si nesimtirea?

5 comentarii:

Unknown spunea...

Am si eu un post pe blog despre asta: http://quadroq.blogspot.com ... nu vreau sa spamez.. doar ca te sustin!

http://quadroq.blogspot.com/2008/10/cainii-vagabonzi.html

garzanti spunea...

ai si sustinerea mea florine

Alexandru Gavris spunea...

D-le Ghetau...se putea si mai dur:) Nu ati intrecut masura, sa stiti.

Alexandru Gavris spunea...

A propos, am pe blogul meu un articol dintr-un unghi putin diferit fata de ce se scrie de obicei.
Daca va intereseaza...

Irrina spunea...

Si eu am fost muscata de caini de la scara unui bloc, in iunie anul acesta pe Independentei. Practic, am avut 5 gauri in picior si am fost atacata de 3 patrupede... Din pacate, nimeni nu are nici un raspuns pt rezolvarea acestei probleme. Primaria noastra nu aude astfel de intrebari.Asculta Boney M si Basshunter ;).